Zamówienia i reklamacje

Status mojego zamówienia co oznacza?

Nieobsłużone – Zamówienie zostało poprawnie złożone w internetowym sklepie Extra-Koszulki.pl, jednak jeszcze nie zajęliśmy się jego realizacją. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, to powinno bardzo szybko zmienić status. Realizowane lub W realizacji – Ten status oznacza, że zamówienie zostało poprawnie złożone i właśnie jesteśmy w trakcie jego realizacji (szykujemy produkty oraz wykonujemy nadruki i pakujemy). Zamówienie z tym statusem powinno zostać przez nas wysłane w ciągu maksymalnie 48 godzin do 5 dni roboczych. Wysłane – Status oznacza tylko tyle, że zamówienie zostało już wysłane za pośrednictwem poczty lub kuriera i jest w drodze do klienta. Również można spotkać statusy ustawiane w specyficznych sytuacjach, takie jak: Oczekuje na wpłatę, Gotowe do wysyłki, Anulowane i Reklamacja czy Wstrzymane.

Jakie dostępne są formy wysyłki?

Dostępne są 3 formy wysyłki zamówienia: Kurier – przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Poczta Polska – przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, jako przesyłka polecona lub priorytetowa. Plus oferujemy wysyłkę na dowolny Paczkomat.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Zamówienia mogą być opłacane na 3 sposoby jak: Płatność z góry – jest to opłacenie swojego zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej PayU lub Tpay, albo przelewu bankowego. Płatności z góry (zarówno szybkie płatności jak i przelewy) obsługiwane są poprzez firmę PayU oraz Tpay. Płatność przy odbiorze (tak zwane pobranie) – czyli opłacenie zamówienia dopiero przy odbiorze przesyłki u listonosza czy kuriera.

Gdzie znajdę numer konta bankowego, na który mam dokonać wpłaty za zamówienie?

Płatności za wszystkie zamówienia z płatnością „z góry” obsługiwane są przez firmę Tpay. Jeśli na liście banków Tpay nie ma Twojego banku, numer konta do wpłaty znajdziesz wybierając przy płatności taką opcję jak „Druczek płatności”. Link do opłacenia zamówienia znajdziesz w mailu, który zawsze wysyłany jest zaraz po złożeniu zamówienia w internetowym sklepie Extra-Koszulki.pl.

Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, będzie istnieć taka możliwość zmiany formy płatności i dostawy poprzez kontakt pod naszym adresem e-mail.

Ile będę czekał na dostarczenie przesyłki przez pocztę czy kuriera?

W przypadku Poczty Polskiej czas od momentu wysłania przez nas przesyłki to od 2 do 4 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt. Przesyłka wysłana kurierem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.

Gdy moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co robić?

To niestety ale czasem się zdarza nad czym bardzo mocno ubolewamy. Na całe szczęście zazwyczaj szybko można wyjaśnić problem zaginionej paczki. Jeśli paczka została wysłana ponad 5 dni temu Pocztą Polską i jeszcze nie dotarła, zachęcamy przede wszystkim do odwiedzenia najbliższej placówki pocztowej i zapytanie o przesyłkę. Zdarza się, że listonosz nie zastanie nas w domu i zapomni zostawić awizo, a przesyłka czeka spokojnie na obiór na swojego właściciela. Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem DPD, prosimy o kontakt pod naszym adresem e-mail. Namierzymy przesyłkę i wyjaśnimy sprawę. Najczęściej przyczyną jest problem z kontaktem kuriera, albo nieobecność w domu.

Reklamacje

W jaki sposób zajmujecie się reklamacjami?

Odnośnie reklamacji:

  • Uważamy że klient ma zawsze rację.
  • Nawet jeśli jakimś cudem klient nie ma racji, to uważamy, że patrz punkt pierwszy!.
  • Koszulki z błędnym nadrukiem podlegają zawsze reklamacji.
  • Aby móc reklamować koszulkę należy napisać do nas mail z numerem zamówienia na nasz adres e-mail.
  • W mailu należy dokładnie wyjaśnić na czym polega problem, pamiętając, że patrz punkt pierwszy!
  • Do maila również można załączyć zdjęcia wadliwej koszulki, żebyśmy mogli naprawić nasze błędy i poużalać się chwilę nad sobą.
  • W przeciągu 4 dni od zgłoszenia staramy się rozpatrywać reklamacje na korzyść klienta.